تحریم‌های انگلیس علیه تامین کنندگان تجهیزات نظامی برای روسیه 

وزارت امور خارجه انگلیس اعلام کرد امروز تحریم‌هایی را علیه تأمین‌کنندگان نظامی که روسیه حمایت می‌کنند، اعمال می‌کند.

انگلیس اعلام کرد که امروز چهارشنبه تحریم‌هایی را علیه افراد و نهاد‌های خارجی که تجهیزات و قطعات مورد نیاز روسیه را برای مقاصد نظامی تامین می‌کنند، اعمال می‌کند.

به گزارش نووستی، وزارت امور خارجه انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «انگلیس امروز چهارشنبه تحریم‌هایی را علیه تأمین‌کنندگان نظامی که از ماشین جنگی پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) حمایت می‌کنند.»

این بیانیه در آستانه سفر دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس به واشنگتن در روز چهارشنبه، جایی که وی با همتای آمریکایی خود، آنتونی بلینکن، و اعضای دموکرات و جمهوری خواه کنگره گفتگو خواهد کرد، صادر شد.

در این دیدارها، کامرون قصد دارد بر «حمایت کامل» لندن از کی یف تاکید کند در حالی که کنگره آمریکا هنوز در خصوص تصویب کمک‌های اضافی به اوکراین دچار تردید است.

از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، لندن حدود ۱۸۰۰ فرد و نهاد روسی را در لیست سیاه قرار داده و دارایی‌های آن‌ها را به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد پوند (۲۳ میلیارد دلار) مسدود کرده است.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده نیز دیشب از اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه و بلاروس خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۴۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
شما قاتلها وادمکشها رو که تجهیزات نظامی به اسراییل غاصب میدین وسر دسته دزدان ووجود آورنده این قاتلین ودذدیدن زمین‌های فلسطینی‌های تحت ظلم وقتل وغارت ووسرانی دست پرورده شما رو چه کسی تحریم وقاص میکنه معلومه انشاالله خداوند کریم با دستان رزمندگان جان برکف وبسیار جنگجو وبا ایمانش شما سپاهیان ابرهه را انشاالله بزودی نیست ونابود می‌کند وانتقام سختی از شما خواهش گرفت انشاالله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
انگلیس برای بلوکه کردن پولها واستفاده از سود آنها برای امرار معاش کشورها را تحریم میکندونزول خور میباشد وخودش ناقض قوانین بین المللی است
آخرین اخبار